sovasovasovasova !

Jag har bara sovit o sovit o sovit idag. Kom hem från skolan trött och frusen.
La mig ner i soffan och sov till fem ungefär. woops , sedan satte jag mig i köket och började fylla i massa klippdocks kläder som vi sedan klipper ut så barnen kan leka med dom när dom är här ;) 
Kommer ihåg att jag älskade klippdockor ! 
Så satt jag o mamma där nån timma och målade, och nu ska jag strax göra lite läxa och slänga mig i duschen. Sen soooovaaa!! Är så himla trött :( 

Är dessutom väääldigt sugen på choklad, men dels orkar jag itne ta på mig kläder för jag sitter i pyjamas , och vill inte betala med en femhundring (a) blir så pinsamt när den kostar några kronor xD hahah 
Blev nån annan konstig sak som mamma hade gjort av müsli och vit choklad :o riktigt gott ! 

hih , jag är lite sokk idag ;) 

Men ja , nu fortsätter vi med läxan ! pöss <3

söt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0