Sjuka Elin :'(

Tjenare gott folk ! 

Här ligger en sjuk Elin i sängen och myser med alla katter! 
Ovanligt mysiga var dom idag! hmm.. undra vad det beror på ? ;s

Blir väl för det mesta att chilla idag och bli av med illamåendet. 
Sen ikväll/ senare i eftermiddag hoppas jag på att må bättre så att jag kan göra lite lussekatter! 
hihihihihi , då blir det fullt ös.

Har legat och sovit här en stund och vaknat lite då av jordbävningar :)
(grävmaskinerna utanför lägenheten) 
Låter förjävligt :s och heeela rummet skakar xD obehagligt .. 
Katterna blir ju rädda också , Take it easy boys in the grävmaskin!! hahahah woohoo vad jag kan engekska (y) 
Not.. hih igen ! 



Kommentarer
Postat av: BELLZOR

sv: Åh jag älskar min! Tycker verkligen att du ska köpa den :D

2011-12-08 @ 16:08:32
URL: http://bellzors.se
Postat av: MADDISENJ

krya på dig!

2011-12-08 @ 16:32:07
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0