Min fina julafton <3

Hej på er ! 

Min julafton har var riktigt bra faktiskt ! 
Vaknade ju imorse dåja, vid typ 11 som jag skrev i förra inlägget, gick upp ur sängen.. gick ner och la mig i soffan tills syrran fråga vem uttav oss som skulle duscha först.. eh, vi skulle åka vid 12, vadfan var det för fråga om jag skulle duscha !? 
Hur skulle jag hinna duscha, sätta i linser, bestämma kläder , sminka mig, platta håret o.s.v på en halvtimma !?!? 
Gick i alla fall och duscha, sen gick jag ner och käka frulle, syrran gick upp och duscha .. 
Jag stod och fixa mig, sminka mig o.s.v och fick åka med jätte krullor i håret till pappa och sedan platta det där ;) smart (y) 

Där käkade vi MASSA mat , satt halvdöd efter bara början .. 
Först var det ju typ sill, lax, ägg och massa sånt. 
Sen kom ju själva maten, köttbullar, revben, korv korv korv korv .. satt jag super mätt och halvdöd? 
JJA

Sen kom ju kaffe och glass med hjotron , mumsmums! 
Efter det gick vi in och tittade på traditonella Kalle Anka som jag hoppas alla ni där hemma titta på? 

Sen ni , då blev det ris ala malta och paket! 
Jag fick en 22 tums TV, choklad ask och 200 kronor där ! 
Hihihi, kikade lite på kan du vissla Johanna, sen åkte vi vidare. 

Hos min faster var det lite annat folk, typ min äldsta syster och hennes barn o.s.v 
Och där kom tomten på besök ! Hihih, jag hade vart väldigt snäll (a) 

Hemma blev det massa strumpor, 300 kr på kungsmässan och 100 kr på kicks :) 


Den lilla tomten var taskig mot den stora tomten :( Så stora tomten satt och slog lilla tomten med paket och käppen, BUSE ! 
Och Tomten kastade runt paketen också, en riktig bus tomte vare! 




Jag fick - 

En TV - Mamma & Pappa 
choklad ask och 200 kr - Aino 

Eclipse spel, kokbok, kalender, aladdin, trosor, en ask, ögonskuggor - Eva & Kent 
Nagellack, mascara - Amanda
200 kr presentkort på kungsmässan - Eva-karin och Jesper (tror jag, eller Eva & Kent) 

Touch screen vantar - Maja & Linnea 
Kortspel, 300 kr på kungsmässan - Ann-sofi 
100 kr på kicks - Jenny 
strumpor, deo - mamma 

Tror det var allt, har säkert missat något .. men jaja ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0