Lucia !

Santa Lucia , la la la la la!! :D

Har ni haft en bra dag ? Firat Lucia i skolan/ på jobbet? ;D 
Kanske hemma? 

Själv vakna man ju imorse och fixade sig som vanligt, hade dock lite otur eftersom håret var jätte krulligt och plattången glappade jätte mycket, men jag fick ner de värsta lockarna sen plattade jag håret i skolan! 

Men vi skulle igentligen haft So, men eftersom det är lucia idag så satt vi typ och fikade och kikade saker på youtube och lekte lekar ! Så fick vi kolla på niornas lucia tåg, haha gulligt ! 

Sedan blev det 40 minuter svenska och sen No. Men på svenskan gjorde vi läxförhör och sen läste och No;n kollade vi bara film ! 
Go dag !

Johanna hängde med mig hem sen, typ vart hos farmor och så idag :) göttans ! 
Nu ska jag fortsätta med min engelska läxa och så , jätte trött och mår inte så bra just nu heller :(
Börjar bli sjuk :@



jussteejaa, Johanna testade ett sett att lägga upp bilder på datorn, så nu funkar det igen :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0