Dop !

hejjejejej :D nu har jag nyss kommit hem från dopet jag var på idag ! Vet inte om jag nämnt det innan ... 
Men ja , mitt kusinbarn döptes  !  

Lille William! Jätte söt och gullig! Duktig var han också i kyrkan :) när prästen tog honom började han skratta , aaaw:3 

Efter "gudstjänsten" gick vi till en restaurang i kungsbacka, kommer inte ihåg vad den heter ... men riktigt gott var det ! Mummaaa , efterätten blev tårta och nu är jag super mättt !! 

Nyss kom Johanna hit, vi är ensama hemma så här dunkas på med musik ! hihh busbusbus, 
Vi ska väl strax vara med kompisar :) kulkul
Och nu ska jag gå och fixa mig lite , hööh 

PösssPösss <3

Ni skulle fått en bild på min outfit idag .. men eftersom överladdningen inte vill sammarbeta idag får ni en annan trök bild :))))



söt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0