Dag 29 - En bild på mig när jag var liten.

ni har ju redan fått massa bilder på mig när jag var liten ;) 
Så ni kan ju få en i repris då !



Vet inte om jag visat den innan, men hih . jag var väl runt 5 år på bilden ? :) 

Minns i alla fall att jag fick den pyjamasen i födelsedagspresent eller julklapp av min farmor ! 
Fick dessutom en matchande pyjamas till min lilla docka som jag fick när jag fyllde 3 .
Och den dockan har hängt med mig ändå sen dess! 

Den ligger i rummet bredvid! hih, det är en såndär ... speciell sak, som genomgått mycket med mig. 
Som jag haft och lekt mamma pappa barn med, döpt om den typ 100 gånger, undrar hur många namn den har igentligen... Så det är en såndär sak som kommer hänga med hela livet! 
Dock har jag målat med bläckpenna på den när jag var liten, och det sitter kvar ... 

hih <3

Ni kan få bild på den fina dockan senare! Nu drar jag o johanna till Fjärås marknad , ppööss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0