25 December <3

Godmorgon ! Sovit gott ? 
Det har jag ! :) 

Legat nu i sängen jätte länge och kollat på en väldigt gammal film! 



För er som inte sett den är det tre kor som försöker fånga en skurk så de kan få pengar för att rädda sin gård o.s.v, en rätt rolig film ;)

Om ett tag blir det nog att åka hem till Emma och sova där ! 
Skojskoj ! 
Vi ska till kungsmässan imorgon, det är ju såndär mellandags rea, REA REA REA på allt typ ;) 
as bra! 

dock måste jag vara hemma innan sex imorgon för då ska jag till kyrkan med mamma och farmor -.-
Jag ska ju konfirmera mig, och då måste jag till kyrkan en gång i månaden typ, så då ska vi dit imorgon. 
haha tråkigt, men måste göras ;)

Jag kan sitta där och drömma mig iväg lite. 

Nej nu får jag fixa mig ! Puss <3



Titta vilka tjusiga strumpor jag fick i julklapp , och massa mer !

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAN HAR XXXXXXXXXXXXXXXXL!!!!!!!



Och du vi måste också åka ner nån gång på rean. :o

2011-12-25 @ 16:17:22
URL: http://unicornblood.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: han i filmen :o

2011-12-25 @ 17:25:27
URL: http://unicornblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0