sova!

Trött!  

gick till min kompis Ebba förut :) Vi satt lite på hennes rum och snackade, en bestämde oss för att gå ut. 
När vi gick ut duggregnade det lite, så vi tog bara ett paraply, men vi hann inte långt innan det öste ner regn och kom ett stort muller ! hahaha 
Jag fick panik och började typ skrika? HATAR som sagt åska;)
Så vi gick in och tittade film på hennes rum istället! 

Det var en bra film, men kommer inte ihåg vad den heter .. 
Den handlade i alla fall om typ mord och sånt, nån tjej som blev kidnappad o.s.v, svensk var den också! 
Men nog om det! 

Efter filmen gick vi ut, gungade lite på lekplatsen utanför, sen kom Philip :D 
Vi gick runt lite, skulle gå till en skola och gunga :D hihi
Kul hade vi i alla fall :)


Nu ska jag ska jag strax gå och sova, är superduper trött! Skola imorgon, 

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Har du haft en bra dag? :)



Missa inte DagensBlogg!

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-29 @ 19:26:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0