När jag hör ordet...

Jag blev utmanad av Pernilla ! :) 



Det här är en blogg lek, utmana en person som har en blogg att göra detta. Och för varje person som gör det fyll på en fråga! Men kom ihåg att det ska börja på "när jag hör ordet ...., vad tänker jag på då?"


När jag hör ordet sex, vad tänker jag på då? jag tänker på sex ? xD
När jag hör ordet kärlek, vad tänker jag på då? En fantastisk känsla, fast som också bara kan förstöra ...
När jag hör ordet ost, vad tänker jag på då? Möss :D
När jag hör ordet läxor, vad tänker jag på då? skola ... BLÄ
När jag hör ordet kompis, vad tänker jag på då? Nåt fantastiskt, någonting man alltid kan öppna sig för och bara prata ut<3
När jag hör ordet önskar, vad tänker jag på då? något speciellt..
När jag hör ordet liv, vad tänker jag på då? misslyckande och lyckande.
Jag uttmanar http://erikanilssonbloggar.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0