Min spindel dag (y)

Shobree! Var på kungsmässan idag dåra med lille Johanna ! Sjukt göött

Rätt mys:) 


Men dagen först. Skolan har vart het okej idag också, 3 lektioner.. göött ! även om dom var rätt långa ...

Men So;n var rätt chill. Satt och skrev lite om nåt jag inte kommer ihåg justnu .. haha,
Svenskan fortsatta vi om våran faktatext, jag skriver ju om Johnny Depp, det gick braa idag, lite musik på det gör det ju lätt att fokusera faktiskt ! 

Vi hade långrast efter det, lunch och så. Jag och min kompis gick ner till mig och käkade en macka eftersom det var fisk i bamba, blä för fisk! 

No;n var ... galen xD hahaha
Men alla var väl trötta tror jag också, gick lite överstyr, började med att vi snacka om fåglar som parar sig (som ingick i det vi skulle gå igenom) och sluta med att vi snacka om hästar och elefanter.. mhm! Lyckad No, jaja.


Men när vi sluta öste regnet ner, Kul kul kul ! wihoo, eller inte -.- 
Eftersom vi slutade kl 14.00 och bussen gick 14.30 stod vi lite under taket i ösregnet med massa annat folk från skolan.. och jag känner något på min hals, men tror att det är ett hårstrå och känner hur det kommer längre och längre ner ... jag fattar direkt att det är en spindel , "AAAH JAG HAR EN SPINDEL PÅ MIGG HJÄLP IIIIIIH !!!!!" 
lät det från mig, hehhehe (a)

Så jag kutade in, och efter en stund säger en kompis till mig: Eh.. Elin ? Du har en jätte spindel på ditt ben.
*jag tittar ner* där kryper en jätte stor pappalångben
och jag får såklart utbrott och börjar skrika och stampa . FY!!

Men vi kom ju med bussen senare och drog in till kungsmässan med Johanna dåju.
Köpte en Bh, ett par jeans, en tjockträja och en halsduk :) 

GöttGöttGöttGött
Bilder kommer i nästa inlägg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0