Kungsbacka med Emma!

Tjjaooo,
Igår kom ju Emma ;) <3 vi har haft super kul !
haaha, kollat på film och så .
Idag åkte vi till kungsbacka typ halv 4 xd
det regnade liiiite då, när vi skulle hem ÖS regna det -.-
Kuul, fick kuta i spöregn från kungsmässan till stationen, hahaha
plaskade i några vattenpölar, vi hade rätt bråttom också, bussen skulle typ precis åka xD
och så kom en brandbil, så vi fick vänta tills den hade kört förbi så vi kunde gå över vägen, o.s.v
haha , jobbigt !
men nu är jag torr ! mina svarta byxor färgade av sig på mina ben, så känner mig skit snygg med massa svarta märken på benen ! hahah xD
äsch, får ta och duscha nudå ! så jag ser lite ren ut;)
Pusshhajj
Köpte foundation, men bilden är typ ett år gammalt ? xD
haha! så det är riktig amatörbild ! mobba nt
För er som undrar och inte ser vad det är för någon ?
Så är det Dream Matte Mouse 030 sand ;)

Kommentarer
Postat av: Erika Nilsson

sv;Aaa lite faktiskt ;$ Bakgrunds bild dirr! <3

2011-08-16 @ 12:04:01
URL: http://erikanilssonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0