Kalas senare,

Godmorgon !
Vid 4 tiden åker jag på 60-års kalas hos min faster! :)
hämtar farmor typ kvart i 4 :D
På hemvägen, har vi ingen aning hur vi ska på plats i bilen .. .hahaha!
Mamma kör, Farmor i passagerar säter, Jag, Maja och Linnea där bak och Emma .. hon får väl sitta i mitt knä!
Vi ska hämta emma efter kalaset , så ska hon sova hos mig till imorgon (;
------------------------------------------------------------------------------------------
Igårkväll låg jag i min säng och kollade på en film ;)
Aladdin (A) thhöhähäh, älskar ju anden (L)
Men aa, i alla fall, så när filmen var slut, slöt jag ögonen lite för jag var så trött.
Sen helt plötsligt var klockan 06.00 ..
Wooops
Hade somnat ! ahaha, så vid 06.00 imorse stängde jag av datorn och sånt ;)
Var som att vakna till skolan, fast jag brukar gå upp halv åtta .. XD
hahahah
Men, ja nog om det !
Nu ska jag gå upp och städa undan på mitt rum, och ta in madrass och så, sen duscha och fixa mig !
Pppuussss (L)
OSMINKAD SKKIIIITTT ! :D

Kommentarer
Postat av: Tess

Ännu har ingen kommit med rätt svar på KlurigaGåtan , försök Du att lista ut det rätta svaret och var med och vinn en fin länkning!

http://tessolsson.webblogg.se/category/klurigagatan.html



Skepp o'hoy!

2011-08-14 @ 16:34:47
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0