dåligupddatering.se!

Jätte Super mega förlåt!
Men i Onsdags så kom ju Johanna på eftermiddagen, sen var vi mest ute, tog ett kvällsdopp i lygnern, träffade en gammal kompis sen åkte vi hem till min syster och sov där :)
Hon åkte hem rutn 3 tiden på eftermiddagen i Torsdags, sen passade jag barnen på torsdagen eftersom min syster och hennes man åkte upp och fixade inför festen som var igår på dansbanan.
Igår kände jag inte rikitigt för att lägga upp inläg när jag väl hade chansen, eftersom jag kände att det bara hade blivit lååångt tråkigt inlägg, och orkade inte bara sitta och skriva och skriva och skriva!
Sen på kvällen passade jag ungarna och hade inte riktigt tid att skriva kände jag.
men nu har jag tid!
Idag har vi inte gjort nåt speciellt, käkat lite pizza ;)
Nu sitter vi och kollar på film !
Mysigt :)
Kanske åker hem ikväll, och då får ni nog bilderna ifrån danmark!
Har inte min kameraöverföringssladd med mig ser ni;)
Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen ! Puss& Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0